Aanmelden

Maak een afspraak met directeur Johanna om uw kind aan te melden bij ons op school. Johanna vertelt u graag alles over onze school. Ook beantwoordt zij al uw vragen. Een rondleiding door onze school door twee leerlingen uit groep 8? Dat voelt en klinkt als een warm welkom, toch?

De eerste dagen

Uw kind de eerste dagen bij ons op school. Leuk, en vast ook spannend. Maar uw kind is bij ons in goede handen. Benieuwd wat we allemaal doen de eerste dagen?

Verhuizen of van school veranderen?

Gaan jullie verhuizen? Of zijn jullie op zoek naar een nieuwe school? Neem dan gerust contact op met directeur Johanna. Zij kan jullie vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Op de Bernardus krijg ik de vrijheid om zelf de lessen te bedenken die passen bij het thema.
Sylvana, juf