Sint Bernardus

Welkom op onze basisschool Sint Bernardus!

Een kleine en geborgen school in het centrum van Epe. Bij ons leren de kinderen het zelf te doen. Hoe dat er precies uitziet? Kinderen leren dat ze zelfverantwoordelijk zijn en zelf kunnen leren. Maar ook werken ze veel samen en reflecteren ze op hun eigen ontwikkeling. Mooi, toch? Wilt u meer weten over onze school? Neem dan hieronder een kijkje.

Dit is de Sint Bernardus

Komt u op onze school? Dan voelt u dat direct. Een school waar ieder kind het beste uit zichzelf haalt. Maar ook uit de ander én de wereld. Hoe we dat doen? Wij maken gebruik van een aantal kernwaarden en dat ziet iedereen terug in ons dagelijks handelen. In de klas, in onze omgeving en in hoe wij omgaan met elkaar.

Vlog Sint Bernardus

In deze vlog laat Eva zien hoe leuk haar school de Sint Bernardus in Epe is.

Wat gebeurt er allemaal bij ons op school? Wat doen we zoal met elkaar? Dat leest u hier.

Rekenen

Bouwen

Werken met laptop

Schrijven